Volt egy olyan ltogatnk, aki krte, hogy rakjam fel a kp kivgsos tutorialt. Nos most n CS3-ra csinltam meg, de akinek CS2-ese, CS4-ese vagy CS5-se van az is hasonlkppen meg tudja szerintem csinlni. Na akkor most lernm hogyan kell kivgni egy kpet CS3-mal.
1., Nyissuk meg a kivgni kvnt kpet. Jelen esetemben ez lesz:

2., Vlasszuk a Szr->Kiragads...-t.

3., Ha ez megvan, akkor rajzoljuk krbe a kpet a zld ecsetnkkel. Hogy pontosabban hzzad az alak mentn a vonalat, tartsd nyomva a Ctrl billentyt. gy kisebb nagysg vonalat fogsz hzni, s mg a vonalakat is betartod, radsul miutn kivgtad a kpet kevesebb vagy egyltaln nem lesz javtani vald a kpen. Ha az alaknl a szre/haja olyan mintha fjn a szl, akkor hasznld csak simn az ecsetet s igyekezz ne belemenni a kpbe.

4., Ha krbe rajzoltad az alakod, akkor tltsed ki kkkel a Festkesvdr-re kattintva s a kivgni kvnt terletet tltsed ki. Ezutn Ok-zd le s ksz is. (Ha valami kis javtani val lenne a kpen, akkor azt gy csinlhatod meg, ha nyitsz egy j rteget s kitltd valamilyen sttebb sznnel s mris ltszani fog az, hogy hol kell hasznlnod a Radr-t vagy az Elzmny ecset eszkz-t.)

5., Na mg htva van a ksz kpnk elmentse. Ezt csakis PNG formtumban mentheted el, mert ha JPG-be vagy msmilyen formtumba mented el, elvsz a munkd s az res rsz helyn egy feht terlet lesz s elrl kezdheted az egszet.

6., Ksz is a PNG formtum kpnk. :)

rta: vadc (c) |